Tuesday, September 2, 2008

Träning

Ok, jag gjorde det. Jag gjorde exakt det som La baguette (inneboende het fransos kombinerat med PT) sa åt mig att göra. Då var första passet avklarat. Nu är det bara resten kvar. På frågan om hur det gick svarade jag att det som störde mig mest var att jag befann mig på ett löpband uppe på en "balkong" och att alla vältränade snubbar kunde se min överviktiga röv genom glasrutor ur den mest osmickrande vinkel som existerar.. men jag gjorde det ändå. Vad fan. Klarar jag det borde jag klara svåra saker också.

Som imorgon exempelvis. Då ska jag försöka klara en svår sak. Att svettas på ett löpband när man är out of shape och visa ändalykten för alla är peanuts i jämförelse. Håll tummarna för mig imorgon för jag behöver det verkligen. Går det som jag hoppas och vill får ni höra om mitt största uppdrag hittills. Funkar det inte får ni höra om det ändå.. Men nu är det positivt tänkande som gäller.

No comments: