Monday, March 10, 2008

Äntligen!! Hårfärg del 2.

Jag är blondin! Det tog sin lilla tid med avfärgningar och slingningar i badrummet.. sniffat i mig otaliga kemikalier.. stått med armarna i omöjliga vinklar.. gång på gång.. på gång. Nu är jag så nära det önskade resultatet som jag kan bli. Jag har längtat så efter den där honungsblonda/rågblonda färgen. För att inte tala om att få slappna av intellektuellt. Det kostar på att vara brunett. Nu kan jag äntligen få lägga skärpan åt sidan.

Laphroaig, brännskada och väteperoxid var helgens ledord. Att poppa popcorn till gästerna efter att en liter Laphroaig tömts var inte det klyftigaste drag jag någonsin gjort.. Men å andra sidan är jag inte brunett längre.

Jag är nöjd.

1 comment:

Perny said...

Ja men det är väl klart det är snyggt... allt klär ju en skönhet ;)